Heeft u vragen? Bel ons: 050-318 66 55

RTV Noord Commercie & Marketing Blog

Dezelfde contentstrategie als Google?

Google staat bekend om het delen van haar succes stories. En gelukkig maar, want zo kan iedere ondernemer profiteren van hun marketinglessen. Het succes van de contentstrategie van Google kunt u gewoon kopiëren. Maar laten we beginnen bij het begin.

Lees verder

Vier belangrijke tips voor uw still-commercial

Als een ondernemer door middel van een still-commercial zijn doelgroep het beste kan bereiken, kan men deze inkopen. Maar dan komt het. Wat gaat u hierin communiceren? Het komt nog regelmatig voor dat ondernemers deze vol willen stouwen met veel verschillende boodschappen. Dit is zonde, want de kijker (consument) gaat nooit in 15 seconden alle boodschappen lezen.

Lees verder

Dit moet je weten over online adverteren

Veel van onze nieuwsbrieflezers spenderen maandelijks veel geld bij Google en andere social-kanalen. Het is dan ook niet zo vreemd dat Google samen met Facebook een aandeel heeft van 70 % van de wereldwijde omzet aan advertentie bestedingen. Onder het mom van ‘dat je precies weet wat je doet en alles kunt meten’, wordt vaak een te groot deel van het reclamebudget online besteed.

Lees verder

Waarom radioreclame werkt

Radioreclame heeft impact, ook als er niet met de volle aandacht naar de commercials wordt geluisterd. Hersenscans laten zien wat er in het brein gebeurt als mensen worden blootgesteld aan radioreclame terwijl zij met iets anders bezig zijn.

Lees verder

“Televisie is helemaal niet dood!”

Televisie is gewoon nog steeds hét massabereiksmedium dat het vroeger was. En heeft ook nog eens de meeste impact. En bereik plus impact is de gouden formule voor alles en iedereen die reclame maakt.

Lees verder