Heeft u vragen? Bel ons: 050-318 66 55

“Bij RTV Noord bereik ik de meeste mensen wel” – Willem de Winter

“Drie jaar lang heb ik 24 uur per dag alleen klaargestaan.” Toen Willem de Winter ruim 20 jaar terug begon met zijn eigen bedrijf, was hij klaar met de grote firma’s. Inmiddels heeft De Winter Rioolservice in Loppersum maar liefst 13 medewerkers en staan ze nog steeds 24/7 paraat. De klant staat centraal en de verleende service gaat net een stap verder dan een collega. “Wij zeggen geen nee, ook niet in het weekend. En dat spreekt natuurlijk niet voor zich. Ik ben trots op onze service en op mijn bedrijf,” aldus meneer De Winter.

Eerdere ervaring met adverteren

Voordat De Winter bij RTV Noord kwam, adverteerde hij volop in de Gouden Gids. “Dat was best veel geld voor een relatief klein verspreidingsgebied en ik dacht: ik moet wel te vinden zijn voor mijn klanten.” Het belangrijkste was de doorverwijzing naar zijn website, vanaf daar vinden klanten De Winter vanzelf wel.

Toen hij begon met zijn eerste campagne bij RTV Noord heeft hij een halfjaar bij de Gouden Gids en een halfjaar bij RTV Noord geadverteerd. “RTV Noord kwam daarin beter naar voren en dan ga je dus bedenken: verrek, wat moet ik nu?” Als hij in alle Gouden Gidsen in zijn werkgebied zou adverteren, was hij zo’n enorm bedrag kwijt dat dit in vergelijking tot RTV Noord niet meer uit kon. “Bij RTV Noord bereik ik de meeste mensen wel.”

Wat heeft de campagne bij RTV Noord u opgeleverd?

Meneer de Winter adverteert al jaren op Radio Noord. Daarbij ligt de focus voornamelijk op het vergroten van de naamsbekendheid. Daar plukt De Winter inmiddels de vruchten van: “Je hoort iedereen er wel over. Ze kennen je wel van de radio.”

Ook is De Winter onlangs op SBS6 in het programma ‘Alles over wonen’ geweest, waardoor hij verschillende opdrachten door het land kreeg. Deze heeft hij doorgespeeld naar collega’s die hij kent in andere gebieden van Nederland. Toch bereikt hij zijn doelgroep beter met behulp van RTV Noord. Dit ligt meer in zijn werkgebied.